Szép a weboldala, de nem hoz elég látogatót?
Látogatottság növelés: a növekedés záloga!
Tudta, hogy megtöbbszörözheti árbevételét, ha a megfelelő online eszközöket effektíven használja?
Sokszor találkozunk a szituációval, amikor szépen, kidolgozottan elkészül a weboldal,
a potenciális vásárlók azonban nem találják meg a honlapot, nagyon kevés látogató érkezik az oldalra.
Hiába a fizetett hirdetések, a folyamatos marketing keret költés és a hirdetések állandó figyelése, alig vásárolnak az oldalon. Ön is elérheti vevőit, ha a megfelelő kulcsszavakra a megfelelő pénzügyi kerettel optimalizálva van a weboldala és kialakítása a kapcsolatfelvételre vagy a vásárlásra ösztönzi látogatóit.
Sokrétű munka szükséges ahhoz, hogy a weboldal ne csak megtalálható legyen a keresőben,
hanem a látogatók a Google találati listájában vagy a hirdetésekben rá is kattintsanak.
Ennek a feladatnak külön része a felesleges költések kigyomlálása, amelyek konverzió és hozzádott
érték nélkül rontják a vállalat eredményeit.
Ezzel párhuzamosan érdemes elindítani a weblapok felülvizsgálatát is,
hogy a konverzió után a látogató ne csak a megtekintésig,
de a vásárlásig, kapcsolatfelvételig is eljusson cégénél.
Röviden: hogy hatékonyan érje el ügyfeleit.